.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محورهای و موضوعات جشنواره وبلاگ نویسی گرگان
دبیر دومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان محورها و موضوعات این دوره جشنواره را اعلام کرد.

دبیر دومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: نوآوری و خلاقیت در آثار تولید شده، ارتباط کامل مطلب با موضوعات جشنواره، تولیدی بودن آن، ایجاز در نوشتار، استفاده از تصویر یا تصاویر مرتبط، گرافیک مناسب وبلاگ، قابل دسترس بودن مطالب در بازه زمانی کوتاه، تعداد بازدیدها، پویایی نظرات، نبود غلط تایپی و املایی، به روز رسانی مستمر و منظم وبلاگ، و .... در ارزیابی برای انتخاب آثار برتر مدنظر خواهد بود.

علی نصیبی یادآور شد: هر فرد فقط می تواند با یک وبلاگ در مسابقه شرکت کند و مطالب معرفی شده برای شرکت در رقابت باید از سوی نویسنده وبلاگ تولید شده باشد و مطالب کپی شده صِرف در جشنواره شرکت داده نخواهند شد، همچنین در صورت استفاده نویسنده از منابع حتما باید ذکر شود در غیر این صورت مطلب پیش از مرحله قضاوت حذف خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین تمام آثار شرکت داده شده در جشنواره می بایست در صفحه اول وبلاگ فرد به نمایش گذاشته شود. اعضای تیم برگزاری جشنواره نیز نمی توانند در بخش رقابتی حضور یابند.

نصیبی گفت: مطالب ارسالی می تواند در قالب گزارش، مقاله، تحلیل، دلنوشته، خاطره، و ... باشد و وبلاگهای شرکت کننده از لحاظ محتوا و فرم می بایست تابع قوانین کشور باشند.

دبیر دومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان یادآور شد: پس از ثبت نام افراد و ذکر مشخصات و مطالب مدنظر فرد جهت شرکت در جشنواره، صحت ثبت نام یا نقایص برای آنان از طریق نشانی ایمیل عنوان شده ارسال خواهد شد که ضروری است افراد به فوریت نسبت به رفع نقیصه های احتمالی اقدام تا مطالب آنان به مرحله قضاوت راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: با انتخاب هیئت داوران سه اثر برگزیده در هر موضوع انتخاب و افراد برتر تشویق خواهند شد. نفرات اول، دوم و سوم هر موضوع به ترتیب میبایست 60 و 50 و 40 امتیاز از مجموع 100 امتیاز هیئت داوران را کسب نمایند.

علی نصیبی افزود: هر فرد تنها در دو موضوع میتواند به عنوان برنده معرفی شود و در صورت قرار گرفتن فرد بین نفرات اول تا سوم در چند موضوع، دو موضوعی که فرد بالاترین رتبه را در آنها کسب کرده ملاک خواهد بود.

دبیر دومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان گفت: نویسندگان سایت های منطقه نیز میتوانند با ارسال مطالب تولیدی مرتبط با موضوعات جشنواره، در این رقابت شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: شرکت فرد در جشنواره به منزله پذیرش قوانین، رقابتی بودن جشنواره، احترام به نظر هیئت داوران خواهد بود.

موضوعات جشنواره شامل، جاذبه های فرهنگی و گردشگری گرگان: بافت تاریخی و معماری، اماکن گردشگری، بناهای تاریخی مذهبی، جاذبه های طبیعی، عناصر گرگان تاریخی همچون دیوار تاریخی گرگان، خلیج گرگان، رود گرگان، دشت گرگان، و .... است.

فرهنگ بومی گرگان شامل آداب و رسوم، آئین ها، گویش، بازی های محلی، صنایع دستی، توسعه پایدار گرگان شامل، توسعه شهری همچون توسعه پارک ها و فضای سبز، زیباسازی شهر، مدیریت ترافیک، مدیریت شهری، ساخت و ساز، و ...، سرمایه گذاری شامل حمل و نقل و ارتباطات همچون توسعه راهها، جاده های برون شهری، خطوط ریلی، ناوگان هوایی، و ...، توسعه دانشگاه ها و آموزش عالی، صنعت، بهداشت و درمان، محیط زیست و منابع طبیعی و .. از دیگر بخشهاست.

ورزش گرگان،  وضعیت رشته های مختلف ورزشی در گرگان، پتانسیل های ورزش گرگان، معرفی تیم های ورزشی، چهره ها،  مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر، شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان، خیرین و نیکوکاران، افراد تلاشگر
- شهروندان فداکار، چهره های تاثیرگذار از دیگر بخشهاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.